2013. április 15., hétfő

Prologue

Sziasztok! Nos, akkor itt is lenne egy rövid Prológus ehhez a történethez.
Szeretném előre megmondani, hogy ez TMI-fanfic is meg nem is. Valahol a kettő között... Remélem, azért tetszeni fog. :D:D



- Hagyj! - Üvöltöttem torkom szakadtából. - Nem vagyok rád kíváncsi! - Azzal becsaptam kettőnk között az ajtót, és zokogva levetettem magam az ágyra.
A fejemre húztam a párnát. Megpróbáltam semmire sem gondolni, azonban túl zaklatott voltam hozzá, hogy ez sikerüljön.
El sem hittem, hogy a srác, akit szerettem, tényleg képes volt megcsalni. Ugyan épp részeg volt, de akkor is... Még így sem voltam képes megérteni...
- Kérlek, szivi! - Nyitott be az ajtón esdekelve Adrian. Én felkaptam valamit az éjjeliszekrényről, és anélkül, hogy odanéztem volna, a fiú felé dobtam. Ő feljajdult, tehát biztosan sikerült eltalálnom.
- Tűnj innen! - Kiabáltam még jobban sírva.
- Kicsim! - Lépett közelebb hozzám. Ezután mellém feküdt, és megölelt. A pia szaga, ami belőle áradt, most még jobban megcsapta az orromat.
Hiába akartam egyre jobban elhúzódni, s így messzebbre kerülni, nem hagyott. Erősen szorította mind a két karomat, nehogy mozdulni tudjak. Végül a lehető legerősebben arcon ütöttem, hiszen a kapálózással semmire sem mentem.
- Au! - Nyúlt az arcához, ám utána egyből visszakézből ő is megütött. Én hanyatt estem, de mivel az ágy szélén térdeltem, leestem róla, a fejemet pedig beütöttem valamibe.
- Gyűlöllek... – Kiabáltam, amikor Adrian a derekamra ülve próbált lefogni. A sötétben feketének hatott sötétbarna haja, kék szemei pedig ragyogtak.
- Kérlek! – Próbálta továbbra is behízelgően. – Hadd magyarázzam meg!
- Nem vagyok rá kíváncsi! – Vágtam közbe, majd egy kezem ügyébe kerülő tárggyal fejbe vágtam. Ő elengedett, én pedig kirohantam a folyosóra.
Fogalmam sem volt, merre szaladok, vagy egyáltalán olyan irányba megyek-e, ami nem egy „zsákutcába” vezet. Viszont ez nem is annyira foglalkoztatott. Csak szerettem volna minél messzebb kerülni Adriantől.
Végül valahogyan sikerült ahhoz a lépcsőhöz elérnem, ami levezetett a bejárathoz. Leszaladtam rajta, aztán megkíséreltem kijutni a hatalmas ajtón, de akkor egy kéz megragadta a vállamat.
- Várj már! – Fordított magával szembe Adrian.



1 megjegyzés:

  1. Szia Tpr!
    Én meg is jöttem olvasgatni itt nálad.Kíváncsiságból belevágok a történetedbe,hogy lássam,elnyeri a tetszésem vagy sem.A prológus nagyon érdekes volt és megragadott.Kíváncsi vagyok,milyen lesz tovább!
    Szeretettel,Reni

    VálaszTörlés