2013. augusztus 21., szerda

Első díjam

Nagyon szépen köszönöm Dorothy Large-nak az első díjat, amit ez a blog kapott. Örök hálám! :D


Szabályok:

1. Írj magadról 10 dolgot!
2. A jelölő minden kérdésére őszintén kell válaszolni.
3. Tegyél fel te is 10 kérdést jelöltjeidnek!
4. Küldd tovább 10 embernek! (Visszaküldeni nem lehet.)




10 dolog rólam:

1. Imádok rajzolni, festeni, olvasni, és zenét hallgatni.
2. Szeretem nézni esténkét a csillagokat, és a teliholdat, ha épp nem felhős az ég.
3.Imádok olvasni, csak sajnos az utóbbi időben nem volt rá annyi időm, de be fogom pótolni a lemaradásom. :D
4. Szerintem meglehetősen nagy a fantáziám, néha túlságosan is...
5. Utálok sportolni, kivétel ez alól a röplabda és a síelés. (Viszont néha vannak olyan pillanataim, hogy most azonnal futni akarok...)
6. Szeretem az izgulós és az odafigyelős filmeket.
7. Nagyon kíváncsi vagyok már a Csontvárosra, hogy milyen lett a film, mert a könyvet imádtam.
8. Nincs kedvenc színem, ám ha mindenképpen mondanom kéne, akkor a feketét, a vérvöröset, és a fehéret választanám.
9.Sokak szerint hülyeség, de szeretem a 'Shakes&Fidget' online játékot. Nem tudom, miért, csak olyan jó, még ha valóban hülyeség is. :D
10. Sokszor félek, hogy nem fogadnak el olyannak, amilyen vagyok.


Válaszaim:

1. Mit gondolsz a saját blogodról?
   Még nem igazán tudom, mit gondoljak erről a blogomról. Eddig csak saját történeteket írtam, és ez az első "fél-fanfic", amit írok, szóval ki tudja... Csak reménykedem, aki elolvassa, annak tetszik. :D

2. Ha valaki tanácsot kérne tőled, mit mondanál neki?
   Természetesen adnék neki tanácsot, bármivel kapcsolatban, akár E-mailben, akár kritikaként.

3. Ki tudja meg legelőször, ha kész az egyik műved?
   Az attól függ. Ha publikálom, akkor az, aki először elolvassa. Ha csak úgy írogatok a számítógépemre, akkor legtöbbször az ismerőseim közül valaki, akivel szoktunk róla beszélgetni.

4. Milyen hangnemű történetek tetszenek a legjobban?
   Nehéz kérdés... Szeretem a krimit, a horrort, a fantasyt, a romantikus történeteket. Igazából szinte mindent. :D

5. Bosszúálló, esetleg haragtartó vagy?
   Azt hiszem, ez is, az is. Kérdés, mi történt. Mert ha csak veszekedtem valakivel, akkor egy ideig haragtartó, viszont ha nagyon, de nagyon összekapnánk, akkor valószínűleg akár bosszúálló is tudnék lenni. Szerencsére utóbbira még nem igazán került sor, és reméljük nem is fog. ;)

6. Milyen blogokat olvasol rendszeresen?
   Szeretem azokat, ahol segítenek az íróknak tanácsokkal, meg a kritikás blogokat. Viszont, amit tényleg rendszeresen nézek is, az Ella Fisher egyik új története, a Smooth Criminal. Nagyon tehetséges, érdemes benézni hozzá.

7. Melyik volt az utolsó film, amit láttál?
   Hú... Nem is tudom... Tényleg nem emlékszem (talán az R.I.P.D - Szellemzsarok, de nem tetszett), viszont az biztos, hogy a következő a Csontváros lesz, amit megnézek, mert megyek moziba. <3

8. Melyik könyvet olvastad ki utoljára?
   Azt hiszem, Cassandra Clare-től az 'Bukott angyalok városa'-t. :) Bár lehet, hogy Cat Patrick-től a 'Forgotten - Úgyis elfelejtem'-et. :) (Nem valami jó ám az emlékezőgépességem bizonyos dolgok terén...)

9. Hiszel a szellemekben?
   Hát, ez egy nagyon jó kérdés. Igen is, meg nem is. Elfogadom, hogy létezhet természetfeletti, amiről nekünk fogalmunk sincs, viszont, hogy egy szellem megjelenjen előttem, és esetleg megijesszen, vagy valami... Nem is tudom. Olyan hihetetlen, mert nem tudjuk, valóban létezik, vagy csak kitaláltuk. Szóval a válaszom egy határozott talán. ;)

10. Melyik a kedvenc plüssállatod?
   Mort és Julien király a Madagaszkárból. Nagyon aranyosak. :D


Kérdéseim:

1. Ha lenne rá esélyed, mit tennél meg most azonnal úgy, hogy nem bánnád meg?
2. Melyik időbe mennél vissza, vagy előre, ha lenne egy időgéped? Kíváncsi lennél a jövőre?
3. Ha megtehetnéd, mit változtatnál meg a világban?
4. Van valamilyen célod? Ha igen, mi az?
5. Hova szeretnél mindenképpen elutazni legalább egyszer az életben?
6. Hiszel a szellemekben? (Bocsi, de erre én is kíváncsi vagyok. ;))
7. Melyiket kedveled jobban: a hideg telet, vagy a meleg nyarat?
8. Mit tennél, ha nem számítana a pénz?
9. Kijavítanád a múltad egy részét, ha lenne rá esélyed?
10. Mitől félsz?


Jelöltejeim:
Tudom, hogy egyáltalán nem 10, de én most csak neki küldeném a díjat. Megérdemli.

Ella Fisher - Smooth Criminal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése